wtorek, 24 marca 2015

Rozdział inspirowany na: One Shot (2)-Prawda,łzy żal/ Kłamstwo wyszło na jaw.


  1. Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2Znalezione obrazy dla zapytania violetta en vivoZnalezione obrazy dla zapytania violetta en vivo












Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2
Stoję ubrana w białą prześwidkę i czarną spódnicę z kokardką.Włosy powiewa mi wiatr. Choć to bardzo dziwne,aczkolwiek w budynku nie ma żadnych okien. Nie ma okien,drzwi. Jak ja się tam dostałam? Nie mam pojęcia.Słyszę dziwne dźwięki.Idę przed siebie.Widzę mrok. Mrok,który nie ustaje,choć krzyczę i piszczę.Widzę znajomą mi twarz,ale nie mogę jej zlokalizować. Postać podchodzi do mnie. Unosi pod bródek.
-León?

  Budzę się cała spocona.Spoglądam na zegarek: 1:11.Jestem wykończona całym tym pieprzonym tygodniem-przechodzi mi przez myśl.Hm...racja. Jestem zmęczona ciągłymi koszmarami i przepłakanymi nocami.Dość! Dość! Jutro z samego rana mam samolot do Australii.Tam będę śpiewać i tańczyć,podpisałam kontrakt,który wygaśnie za równe sześć miesięcy..Jutro,a właściwie dziś zaczynam nowe życie.Zaczynam żyć na nowo...
*******
Stoimy z Violą i innymi na dużej scenie. Śpiewamy EN GIRA. To taki gest pożegnalny. Dzisiaj wieczorem wracam do Włoch.Podpisałam kontrakt płytowy. Vilu kładzie swoje chude dłonie na moim ramieniu.Zaczyna je gładzić,uśmiechamy się do siebie.Tak jest przez kolejne słowa piosenki. Gdy piosenka cichnie na scenie nie ma nikogo oprócz mnie i mojej najlepszej przyjaciółki. Jej mina staje się złowroga,jakby zaraz miała mnie zabić. Uderza mnie w twarz,strasznie piecze mnie policzek,łzy cisną się do czekoladowych oczu. Podnoszę zapłakane oczy i głowę. Patrzę na moją przyjaciółkę. Spogląda na mnie wzrokiem głodnego wilka. Zaczynam się bać.
-Jesteś głupią dziw**! Nienawidzę cię! Nie wierzę,że jesteś taka podła i spałaś i nie tylko z miłością mojego życia!
-Ja..przep.
-Przestań pieprzyć!-przerwała mi i nakrzyczała na mnie i spoliczkowała w drugi policzek. Cała magia prysnęła..nic nie czułam...
Budzę się przerażona.Czy Viola tak bardzo mnie teraz nienawidzi? Ja sama na siebie nie mogę patrzeć.W swoim odbiciu widzę tylko zakłamaną dziewczynę,która skrzywdziła swoją przyjaciółkę,którą kocham jak siostra.Ona teraz żywi do mnie wielką urazę. Ja do siebie też... Co mam zrobić żeby mi wybaczyła?
*******
Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2
-Jak mogłeś mi to zrobić? No jak?! Przecież mnie kochałeś,sam to mówiłeś! Widać pokochałam nieodpowiedniego człowieka.Nie jesteś nic wart,pamiętaj jedno,kocham cię,ale ty jesteś zbyt tępy żeby to dostrzec-wypomina mi
Budzę się na podłodze. Ona co nocy mi się śni. Ale co mam zrobić? Przepraszam ją niemal każdego dnia,ale ona ma moje uczucia w dupie.W dupie murzyna. Muszę ją odzyskać,ale nie wiem jak...
********
Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2
''Puk puk''
-Już idę!-krzyczę i schodzę na dół.
-Ludmiła? Co ty tu robisz? Przyszłaś niszczyć moje życie?
-Nnie..-jej głos był pełen skruchy.-zmieniłam się,na lepsze.
-Do rzeczy-syczę.
-Wiem co się stało.
-Wszyscy już o tym gadają?
-Ci co znają ciebie,i tą dwójkę.Nie bój się,jak nikomu nie przekażę-zapewnia mnie.
-Yhym. Wybacz,ale za trzy godziny mam samolot.
-Gdzie lecisz?
-Gdzieś.
-Nikomu nie powiem.
-Do Australii.Tam zaczynam żyć od nowa.
-Wiesz,że lecę tam jutro?-pyta niepewnie.
-Teraz wiem. 
-Spotkamy się na miejscu?
-Zadzwonię do ciebie.
-Serio?
-Tak. Może wejdziesz i się czegoś napijesz?
-Nie,dzięki,muszę się spakować.
-Yhym,no dobrze,to do zobaczenia mam nadzieję.
-Yhym,cześć.-zamykam drzwi.
********
Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2
-(...) i dlatego wyjeżdżam.-tłumaczę cały tydzień cioci.
-Dlaczego mnie to nie dziwi,a mówiłam Leónowi,żeby powiedział ci prawdę wcześniej!-szepcze.
-O wszystkim wiedziałaś?!
-Ja...em...nnie..ta..nnie-zaprzecza
-Od kiedy wiesz?-syczę.
-Od twojej próby samobójczej.
-I tyle dni mnie okłamywałaś,co z ciebie za rodzina?!
-Próbowałam cię chronić!-broni się.
-No dobrze,załóżmy,że ci wierzę. Chciałam ci tylko powiedzieć,że za dwie i pół godziny wylatuję do Australii na pół roku. Będę tam spełniać swoje marzenia.
-I zostawisz mnie?
-Będziemy się odwiedzać.Ok?
-Yhym. Będę tęsknić-przytuliłyśmy się
-Ja też,ja też-szepnęłam.
********

Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2
Wchodzę do pokoju i po raz trzeci upewniam się czy wszystko spakowałam. Podchodzę do mojego. Już nie mojego łóżka. Zgarniam zdjęcie mamy z szafki.
-Gdybyś tylko wiedziała jak mi ciężko-szepnęłam patrząc się na zdjęcie.
***********
Wyciągam rączki z moich walizek. Oglądam po raz ostatni mój dom.
-Żegnaj-szepczę sama do siebie i wychodzę...
***********
Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2
Właśnie stawiam pierwsze kroki w Australii. Szczerze? Jestem tu raptem dwie minuty,a już chcę wrócić do Buenos Aires. Jednak powstrzymuję się,bo wiem,że tamto miasto od tygodnia kojarzy mi się z bolesnym dorastaniem. Koniec z miliarder wylanych przez nich łez.Koniec ze smutkiem.Wraz z przylotem na ulicach Australii przychodzi nowa era...Castillo.
Ludmiła
Znalezione obrazy dla zapytania violetta en vivo
-Ludmiła!
-Violetta!-ściskamy się z moją (mam nadzieję) dobrą kumpelą,chyba mogę tak mówić..
-W jakim jesteś hotelu?
-Hm.. W rescie,a ty?
-Ja też,pokój?
-210.
-A ja 326,tylko dwa piętra różnicy-mruga.
-Już mi wybaczyłaś?-milknie.-Yhym.
-Ludmiła,może tak może nie,nie zastanawiałam się nad tym,ale wiedz,że nie chowam urazy.
-Dzięki-tyle jestem w stanie wydusić.
Dwa tygodnie później
Violetta Castillo...cóż..zmieniła się-radykalnie. Jest ciemną blondynką,która kocha  błyszczące rzeczy i ostry makijaż,co się z nią stało? To ONI ją tak zmienili. To oni zniszczyli przemiłą Violetkę i zamienili w bezduszną Castilllo.To ona dziś daje kosza chłopakom.To im łamie serca.Chce żeby cierpieli tak jak ona. Dobra dziewczynka zniknęła...
León
Violetta Meredes Maricruz Castillo zmieniła zdjęcie profilowe.
Znalezione obrazy dla zapytania ludmiła i violetta przyjaciółki
Cóż...Ludmiła miała rację. Zmieniła się.W jej oczach widać gniew i rozpacz.Wcale nie kłamała,wow...wracając.. Od kiedy moja Viola nosi cekiny i tonę tapety na sobie? może i to jej pasuje,ale ja już nie poznaję swojej dziewczyny.Wróć! Byłej dziewczyny. Nie mogę się przyzwyczaić,muszę ją odzyskać,muszę lecieć do Australii,ale gdzie? to nie wiem.. muszę ją odzyskać...
********
Znalezione obrazy dla zapytania violetta vilu 2
-Ty mnie nie chciałaś skrzywdzić?!-walnęłam pięścią w stół.-Jak możesz łgać! Jesteś tylko wariatką,su*ą i osobą,która nie wie co to wierność wobec przyjaciółki.Żebyś tylko wiedziała jak się nienawidzę!
-Vils..
-Zamknij się Cauvilga,teraz ja mówię. Ale wiesz z czego jestem zadowolona? z tego,że  poznałam prawdę i poznałam się na dwóch ważnych osobach w moim życiu.
-Cicho Castlilo,teraz ja mówię. Chcę cię odzyskać,no cholernie źle się z tym czuję,brakuje mi cię,nie wiem co mam zrobić żebyś mi uwierzyła!-płakała,a ja zmiękłam..
Znalezione obrazy dla zapytania przeprowadzka violetty
-Cauvilga, dobrze wiesz,że kocham cię jak siostrę,ale za bardzo mnie zraniłaś,ja w życiu nie odebrałabym ci ukochanego!
-Ja wiem,ale León mnie omotał.. nie mogłam się mu oprzeć,pierwsze zmuszał mnie do jakiejkolwiek bliskości,brzydziłam się nim,ale potem samo poszło,zakochałam się..znowu.-broniła się.
-Wiem,że po Marco potrzebowałaś jakiegoś mężczyzny,rozumiem,ale,że mojego narzeczonego? Przesadziłaś.
-Violu,ja wiem,ale proszę.. wybacz mi,dowodem na prawdę jest to,że do ciebie przyleciałam. Powiem wprost: Tęskniłam.-popłakałyśmy się.
-Ja też-szepnęłam i wtuliłyśmy się w siebie jak dawniej..

Znalezione obrazy dla zapytania violetta en vivo
-Wybaczam ci wszystko..-płakałyśmy dalej..To wszystko przez emocje.. zawsze to na nas źle działało..
Znalezione obrazy dla zapytania ludmiła i violetta przyjaciółki
-Czyli się pogodziłyście?-do pokoju wpadła Ludmiła.
-Ona tutaj?
-Wybaczyłam jej,każdy zasługuje na drugą szansę.
-Każdy,ale nie León-rzekłyśmy zgodnie.
-Wiecie,że was kocham?-spytałam.
-Yhym-odrzekły zgodnie.
******
Znalezione obrazy dla zapytania ludmiła i violetta 3


Gira el mundo, gira

?Quién lo puede parar?
Un avión cada día y viajar y viajar
Giran las estrellas ya lo puedo sentir
Rayos y centellas todos quieren venir
Oh, oh, oh
Es la adrenalina del show (oh, oh)



Gira el mundo, gira
Esta es otra ciudad
Ya ves que los suenos se hacen realidad
Todo es diferente, te quiero conocer
Vivir el presente, querer es poder
Oh, oh, oh
Es la adrenalina del show (oh, oh)



Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu corazón
Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu amor



Gira mi canción
Gira mi canción



Gira el mundo, gira
Esta es otra ciudad
Ya ves que los suenos se hacen realidad
Todo es diferente, te quiero conocer
Vivir el presente, querer es poder
Oh, oh, oh
Es la adrenalina del show (oh, oh)



Gira mi canción
(Gira mi canción)
En tu dirección
(En tu dirección)
Somos el reflejo en el espejo de tu corazón
Gira mi canción
(Gira mi canción)
En tu dirección
(En tu dirección)
Somos el reflejo en el espejo de tu amor



Gira mi canción
Gira mi canción
Gira mi canción
de tu corazón
Gira mi canción
Gira mi canción
de tu corazón



Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu corazón



Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu amor
Oh, oh
Oh, oh, ooh...


Zostałam nagrodzona wielkimi brawami..Już wyobrażam siebie jako słynną piosenkarkę:
Znalezione obrazy dla zapytania ludmiła i violetta przyjaciółki
-Jak wzniosła się panienka na szczyt?-pyta dziennikarka.
-Piękny głos i moja osoba
-Patrzcie! To Ludmiła Ferro. Panno Ferro można prosić o autograf?
-Jasne.
-Proszę się uśmiechnąć-robi mi zdjęcie.
-Na pierwszą stronę glamour cool!
Jestem gwiazdą!!
-Ludmiła,czy ty mnie słuchasz?-spytała Franczeska.
-Ja? em..tak.
-Ehe..
-Powtórz,proszę.
-Widziałaś jak ten chłopak patrzy się na Violettę? trzeba mu pomóc.
-Żeby kolejnego przeleciała i zostawiła? Nie,dzięki.
-Czyli to prawda?
-Yhym.
-M m m m m ...Aha.
*****

Siento que hoy ya estoy lista Digo, me siento distinta Quiero ser la protagonista No hay nada que temer Con el amor todo sucede Y si uno duda, retrocede La actitud todo lo puede Y me hace sentir bien 
Znalezione obrazy dla zapytania ludmiła i violetta przyjaciółki
Para vivir, para sonar Para sentir, para gritar yo puedo Para poder mirarte y decirte que te quiero Para decirte que te quiero Para poder ser yo la llama que enciende mi fuego 

El telon, el escenario El color de mi vestuario Detallar mi itinerario Y ser quien quiero ser Digo que na hay nada cierto Y todo es transparente Digo que puedo cambiar Mi vida de repente 

Para vivr, para sonar Para sentir, para gritar yo puedo para poder mirarte y decirte que te quiero Para decirte que te quiero Para poder ser yo la llama que enciende mi fuego 


para vivir (oh oh) 
Para sonar (oh oh) 
para sentir (oh oh)
para decir oh oh)
para vivir (oh oh)
para sonar (oh oh)
para vivr 
para sentir



Wszyscy nagrodzili Violettę . Cieszyła się z nowo napisanej piosenki. Była z niej dumna.Przelała w niej wszystkie swoje myśli i uczucia.
*********




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz